Аз си карам и не се занимавам излишно.Имам пресен пример с едни набити 400 лв,за почти няма нищо.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спря да пали
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеНа акумулатора пише 12в, значи за мен е по-акумулатор от този който държи 12.6в. И за коя част на автомобила по-точно 12,2в са "малко"?
П.С. Имам акумулатор с който купих Пунтото на жената и показва 11,6в вече втора година, да го сменям ли или да си карам с него?По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Митак, теорията ти за увеличаване на тока при понижаване на напрежението е интересна но не е вярна.
Ако ми демонстрираш това, че една крушка консумира по-малък ток при 12V отколкото при 10 V, ще получиш от мен каса бира
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ти дай касата бира, пък аз ще ти демонстрирам каквото поискаш.
Митак, объркал си се по алюзия с ел.моторите и генераторите. Там като спадне напрежението и стават едни чудесии с тоците и магнитните полета.
Иначе акумулатора се зарежда до нужната гъстота на електролита ( 1.25) и после се тества с товарна вилка.
Индиректно това става със зареждане, при което акумулатора държи 12.6+ волта в продължене на часове.
После, вместо товарна вилка въртиш на стартер и мериш с мултицета. Държи ли над 11 волта е супер. Падне ли под 10 влта е за боклука.
Алтернаторът или динамото трябва да дават 13.8-14.5 волта.
Друго в цялата система няма.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеМитак, теорията ти за увеличаване на тока при понижаване на напрежението е интересна но не е вярна.
Ако ми демонстрираш това, че една крушка консумира по-малък ток при 12V отколкото при 10 V, ще получиш от мен каса бираAlfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеНа акумулатора пише 12в, значи за мен е по-акумулатор от този който държи 12.6в. И за коя част на автомобила по-точно 12,2в са "малко"?
П.С. Имам акумулатор с който купих Пунтото на жената и показва 11,6в вече втора година, да го сменям ли или да си карам с него?
Когато не знаеш нещо не е срамно..тук говорим за правилните стойности който трябва да показва акумулатора ! А ти ако искаш твоята си я пали и по надолнищетоAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеАз си мисля, че мощността просто намалява, ако крушка е 60вата, при 10в напрежение вече става 50вата а тока си е 5ампера. Иначе при работещ двг дава 14,2волта и мисля да си кара с него докато умре.
---------- Post added at 14:34 ---------- Previous post was at 14:26 ----------
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТи дай касата бира, пък аз ще ти демонстрирам каквото поискаш.....
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Извод: кой не знае закона на ОМ-а - да си оди дома
А сега по същество... мощността е равна на тока по напрежението (и по косинус фи, ако става дума за мощност в променливотокова верига). Така-а-а... Токът и напрежението могат да се разгледат като една тръба - диаметърът е напрежението, а дебита през тръбата е тока. Започваме да отвиваме кранчето (което играе ролята на "токоограничаващ резистор") и какво се получава - дебита полека-лека се увеличава, колкото повече отвъртаме кранчето и така в един момент кранчето е отворено на макс, т.е. съпротивлението е нула и тока е максимален. Пренесено към схемата с акумулатор и ел. консуматор какво се получава? Когато ел. крушка започне постепенно да угасва (разбирай да свети по-слабо и по-слабо) това означава, че е намалял тока през крушката. И понеже мощността е равна на тока по напрежението (P=U.I) при 50W мощност на крушката (P) (това е константна величина) и 12-13 волта напрежение на акумулатора (I) какво се случва? От уравнението се вижда, че при намаляване на тока (I) се намалява и мощността. Еуементарно е, науи?Last edited by dansguardian; d.m.y г., 15:56.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщениеКакто виждам вече са ти обяснили- ЗАЩО
Когато не знаеш нещо не е срамно..тук говорим за правилните стойности който трябва да показва акумулатора ! А ти ако искаш твоята си я пали и по надолнището
---------- Post added at 12:52 ---------- Previous post was at 12:47 ----------
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеИзвод: кой не знае закона на ОМ-а - да си оди дома
А сега по същество... мощността е равна на тока по напрежението (и по косинус фи, ако става дума за мощност в променливотокова верига). Така-а-а... Токът и напрежението могат да се разгледат като една тръба - диаметърът е напрежението, а дебита през тръбата е тока. Започваме да отвиваме кранчето и какво се получава - при диаметър константа се променя само дебита. Пренесено към схемата с акумулатор и ел. консуматор какво се получава? Когато ел. крушка започне постепенно да угасва (разбирай да свети по-слабо и по-слабо) това означава, че е намалял тока през крушката. И понеже мощността е равна на тока по напрежението (P=U.I) при 50W мощност на крушката (P) (това е константна величина) и 12-13 волта напрежение на акумулатора (I) какво се случва? От уравнението се вижда, че при намаляване на тока (I) се намалява и мощността. Еуементарно е, науи?Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Ми не е баш така. Случвало ми се е напрежението на акумулатора да е 12.2 волта и като въртиш на стартер да пада до 3 волта. Което означава, че тръбата не е ОК и има запушване и като потече водата през нея същата едвам църцори, образно казано, т.е. черпи се огромен ток, в следствие на което пада и напрежението.
Така поне пишеше в учебникът по теоретична електротехника на Самуил ФархиLast edited by dansguardian; d.m.y г., 16:06.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТи дай касата бира, пък аз ще ти демонстрирам каквото поискаш.
Митак, объркал си се по алюзия с ел.моторите и генераторите. Там като спадне напрежението и стават едни чудесии с тоците и магнитните полета.
Иначе акумулатора се зарежда до нужната гъстота на електролита ( 1.25) и после се тества с товарна вилка.
Индиректно това става със зареждане, при което акумулатора държи 12.6+ волта в продължене на часове.
После, вместо товарна вилка въртиш на стартер и мериш с мултицета. Държи ли над 11 волта е супер. Падне ли под 10 влта е за боклука.
Алтернаторът или динамото трябва да дават 13.8-14.5 волта.
Друго в цялата система няма.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеИзвод: кой не знае закона на ОМ-а - да си оди дома
А сега по същество... мощността е равна на тока по напрежението (и по косинус фи, ако става дума за мощност в променливотокова верига). Така-а-а... Токът и напрежението могат да се разгледат като една тръба - диаметърът е напрежението, а дебита през тръбата е тока. Започваме да отвиваме кранчето (което играе ролята на "токоограничаващ резистор") и какво се получава - дебита полека-лека се увеличава, колкото повече отвъртаме кранчето и така в един момент кранчето е отворено на макс, т.е. съпротивлението е нула и тока е максимален.......
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПо-правилната аналогия е когато се приеме, че напрежението е разликата между височините на двата края на тръбата а диаметърът и е този на проводника.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
То общо взето съм допуснал груба грешка, ма се подведох по инерция ги наплесках щото комшията над мене прави ремонт и иска да си слага проточен бойлер 12квт и му обеснявам че не е достатъчно да си смени проводника от бойлера до предпазителя в апартамента щото от апартамента до долу до таблото жицата му е 6мм и няма как да поеме бойлер 12квт, 4 климатика, печка, пералня, сушилня,хладилник с два компресора, едно бойлерче под мивката и прочие дребни уреди, щот не си прай сметка че жена му освен сичко друго ще включи и 2000вт ютия докато с другата ръка си суши косата с 1500 вт сешоар и понеже му правих сметки колко арчи един бойлер 2квт и колко такъв 12квт та между другото наплесках и тва с ламбата.Изложих са деба ама като правя две неща едновренно тъй е.Поне го убедих да отиде в енергото да заяви мощност и да му прекарва новия кабел някой друг, че 7 етажа са си преключение.Ма тва не е извинение за бирата на Любо, ся кой кво писал де е внимавал.Обаче ще ти намеря руска бира путинка.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеТо общо взето съм допуснал груба грешка, ма се подведох по инерция ги наплесках щото комшията над мене прави ремонт и иска да си слага проточен бойлер 12квт и му обеснявам че не е достатъчно да си смени проводника от бойлера до предпазителя в апартамента щото от апартамента до долу до таблото жицата му е 6мм и няма как да поеме бойлер 12квт, 4 климатика, печка, пералня, сушилня,хладилник с два компресора, едно бойлерче под мивката и прочие дребни уреди, щот не си прай сметка че жена му освен сичко друго ще включи и 2000вт ютия докато с другата ръка си суши косата с 1500 вт сешоар и понеже му правих сметки колко арчи един бойлер 2квт и колко такъв 12квт та между другото наплесках и тва с ламбата.Изложих са деба ама като правя две неща едновренно тъй е.Поне го убедих да отиде в енергото да заяви мощност и да му прекарва новия кабел някой друг, че 7 етажа са си преключение.Ма тва не е извинение за бирата на Любо, ся кой кво писал де е внимавал.Обаче ще ти намеря руска бира путинка.
Сори за оф топика...Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
Comment